من نمیتونم نه بگم, خدا رو شکر که دختر نبودم ! 😲😨🙄
اگر من زن بودم, هر ۲ سال, ۳ بار حامله میشدم ! حالا میگم چرا, من آقا, نه نمیتونم بگم و اینو هر کسی بعد از چند روز میفهمه, دخترام…
من نمیتونم نه بگم, خدا رو شکر که دختر نبودم ! ???
اگر من زن بودم, هر ۲ سال, ۳ بار حامله میشدم ! حالا میگم چرا, من آقا, نه نمیتونم بگم و اینو هر کسی بعد از چند روز میفهمه, دخترام…
- Go to the previous page
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 140
- Go to the next page
